Ласкаво просимо до Renault Trucks
Новини
Результати діяльності Renault Trucks у 2024 році: високі показники та прискорення переходу до декарбонізованого транспорту
Екологічно чисті рішення
Feb. 28 2025

Результати діяльності Renault Trucks у 2024 році: високі показники та прискорення переходу до декарбонізованого транспорту
Результати діяльності Renault Trucks у 2024 році: високі показники та прискорення переходу до декарбонізованого транспорту «Renault Trucks завершує 2024 рік із високими показниками, рішуче продовжуючи трансформацію в напрямку сталого транспорту. Ми продовжуємо інвестувати в підтримку наших клієнтів у їхньому енергетичному переході, одночасно зміцнюючи наші позиції на стратегічних ринках», – заявив Бруно Блін, президент Renault Trucks.
У 2024 році, після кількох років стрімкого зростання, ринок нормалізувався, що супроводжувалося уповільненням вантажних перевезень та будівельної активності. Незважаючи на складний економічний та геополітичний контекст, Renault Trucks зміцнила свої позиції в Європі (EU30), збільшивши частку ринку майже на один процентний пункт – до 9,1% у сегменті >16 тонн. У Франції виробник досяг частки ринку 29,7% у цьому ж сегменті.
У 2024 році Renault Trucks реалізувала 56 898 транспортних засобів, зокрема:
За регіонами Європа: 50 444 реалізованих транспортних засобів
Інші країни світу: 6 454
За тоннажем Середньо- та важковагові серії: 36 749 реалізованих транспортних засобів
Легкі комерційні автомобілі: 20 149 реалізованих транспортних засобів
Електромобілі Загалом: 1 628 реалізованих електромобілів
Середньо- та важковагові електромобілі: 1 003 реалізованих транспортних засобів
Легкі комерційні електромобілі: 625 реалізованих транспортних засобів
Стабільна комерційна ефективність та зростання частки ринку
У 2024 році, попри загальне зниження обсягів, Renault Trucks зміцнила свої позиції.
У Європі виробник зафіксував зростання частки ринку майже на один процентний пункт, досягнувши 9,1% у сегменті >16 тонн (EU30, включно зі Швейцарією, Норвегією та Великою Британією). Особливо значне зростання відбулося в Іспанії, Португалії, Румунії, Литві та Великій Британії. У Франції 2024 рік завершився сильним результатом – 29,7% частки ринку у сегменті >16 тонн.
На міжнародному рівні Renault Trucks зміцнила свої позиції в Туреччині та зберегла позиції у країнах Африки та Близького Сходу. Крім того, компанія продовжила співпрацю як офіційний постачальник вантажівок для ООН ще на три роки (з можливістю продовження на два роки).
На ринку вживаних вантажівок Renault Trucks зафіксувала значне зростання – 7 127 проданих автомобілів, що на 21% більше порівняно з попереднім роком. Цікаво, що у 2024 році Renault Trucks вперше представила електровантажівки на ринку вживаних автомобілів. Паралельно виробник отримав першу омологацію для електричної модернізованої вантажівки,
Прискорення на шляху до електромобільності та декарбонізованої міської логістики
Renault Trucks нині пропонує найширший у Європі 100% електричний модельний ряд – від вантажних електровелосипедів вантажопідйомністю 650 кг до важковагових вантажівок на 50 тонн.
У 2024 році Renault Trucks реалізувала загалом 1 628 електромобілів.
У сегменті електричних вантажівок >16 тонн виробник збільшив свою частку ринку на один пункт – до 24,2%, демонструючи темпи зростання, що втричі перевищують загальноринкові (проникнення 4,6% проти 1,5% у всьому секторі у другому півріччі 2024 року). Цей результат відображає рішучу прихильність виробника до енергетичного переходу.
Завдяки зростанню обсягу замовлень на електровантажівки на 36% у 2024 році (понад 2 000 одиниць), Renault Trucks очікує збереження динаміки розвитку електромобільності у 2025 році. Наступний рік буде позначений розширенням модельного ряду, включно з запуском електричного тягача з дальністю до 600 км та представлення нових легких комерційних автомобілів Flexis.
Розуміючи виклики та запитання, що супроводжують загальну трансформацію мобільності, Renault Trucks підтримує своїх клієнтів, пропонуючи інтегровані та індивідуальні рішення. Компанія також застосовує власну стратегію декарбонізації до своїх логістичних процесів. Починаючи з 2024 року, міжзаводські перевезення між Сен-Прі (69) та Бург-ан-Бресс (01) здійснюються електровантажівками. Мета на 2030 рік чітка: 100% електрифікований міжзаводський транспорт.
Ключове завдання: подолання бар’єрів на шляху впровадження електровантажівок
Хоча перехід до електромобільності триває, його впровадження не відповідає традиційній ринковій динаміці, де попит визначає пропозицію. Натомість виробники є рушійною силою змін, реагуючи на нормативні вимоги, зокрема на зобов’язання щодо скорочення викидів CO2 на 15% до 2025 року (стандарт Vecto) Renault Trucks переконана, що необхідно прискорити декарбонізацію сектора для боротьби зі зміною клімату.
Для цього важливо стимулювати попит та створювати сприятливі умови для впровадження електровантажівок, зокрема:
- Зменшення розриву у загальній вартості володіння між електричними та дизельними вантажівками за допомогою схем стимулювання, включно з субсидіями на придбання або підтримку на основі використання (наприклад, пільгові тарифи на проїзд або подовжені години руху в центрі міста для електричних вантажівок).
- Прискорення розгортання зарядної інфраструктури, посилення електромереж у деяких європейських країнах та скорочення термінів установлення.
- Стимулювання попиту шляхом надання пріоритету вантажівкам з нульовим рівнем викидів у контрактах на державні закупівлі.
Для того, щоб електромобільність стала довготривалою реальністю, необхідно створити належні умови для її широкого впровадження, задіявши всі важелі, які дадуть змогу транспортним операторам ефективно переходити до сталих енергетичних рішень. Завдяки зростаючій частці ринку, швидкому розширенню пропозиції електромобілів та потужній глобальній стратегії декарбонізації, Renault Trucks утверджується як ключовий гравець у трансформації транспортного сектору. Амбіції французького виробника зрозумілі: прискорити перехід до сталої та конкурентоспроможної моделі.