Ласкаво просимо до Renault Trucks
Відгук
RENAULT TRUCKS СЕРІЇ K 520 - ST2D
Будівництво та добувна галузь
Jun. 6 2021
На острові Реюньйон Renault Trucks K 520 перевозить і доставляє будівельні матеріали на робочі місця, по місцевостях, які часто пересічені, нерівні та важкодоступні.
КОМПАНІЯ ST2D
РІК ЗАСНУВАННЯ: 1998
СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ: транспортування будівельних матеріалів
ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ: 3 людини
АВТОПАРК: 3 вантажівки, в тому числі Renault Trucks K 520
Реюньйон - це вулканічний острів площею 2 500 км2, що входить в архіпелаг Маскаренських островів, розташованих приблизно в 700 км на схід від Мадагаскару і майже в 10 000 км від метрополії - Франції. Високий рельєф і кліматичні умови створили суворий край, схильний до дії багатьох небезпечних явищ (таких як ерозія, рух земної кори і повені), але при цьому володіє унікальними природними багатствами.
€1.66 млрд |
Вартість нової прибережної дороги протяжністю 12 км, розташованої на пілонах, будівництво якої ведуть компанії Bouygues, Vinci і Eiffage. Траса зв'яже адміністративний центр Сен-Дені з містом Ле Пор, розташованим в північно-західній частині острова. |
РОЗВИТОК МІСЬКОЇ ПРИБЕРЕЖНОЇ ЗОНИ
330 осіб на квадратний кілометр: цей віддалений французький департамент займає третє місце в країні по щільності населення. 840 000 жителям острова, що живуть переважно в прибережних районах, необхідно забезпечити комфортні умови проживання і пересування, ось чому по всьому острову з'являється все більше і більше будівельних майданчиків. Чудовим прикладом є ще один великий проект, здійснюваний компаніями Bouygues, Eiffage і de Vinci, - це будівництво прибережної дороги, розташованої на пілонах і з'єднує Сен-Дені і місто Ле Пор на північному заході острова. Ця траса повинна замінити існуючу прибережну дорогу, яка зазнала багато каменепадів і переживає значне транспортне навантаження.
ДОСТАВКА БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ЗА ДОПОМОГОЮ RENAULT TRUCKS СЕРІЇ K
Макс Даму, 45-річний водій і власник вантажівки, працює на кількох будівельних майданчиках компанії Vinci, а також співпрацює з низкою місцевих будівельних компаній. Разом зі своїм братом він є засновником і співвласником сімейної транспортної компанії ST2D. З дня створення компанії в 1998 році Макс перевозить найрізноманітніші будівельні матеріали (будівельні панелі, компоненти опалубки і балки), доставляючи їх на різні будівельні майданчики. «Всього у нас є три робочих вантажівки і два водія: я і мій колега. Ми завжди були прихильниками техніки компанії Renault Trucks», - зазначив він. Останнім нашим придбанням став автомобіль Renault Trucks серії K 520, отриманий в липні 2014 року і прийшов на зміну Renault Kerax Max, який пропрацював у нас 10 років.
2 ПИТАННЯ ДО…
Макса Дамура, водія Renault Trucks K і співзасновника транспортної компанії ST2D.
Чи відчуваєте Ви себе в безпеці за кермом Renault Trucks серії K?
Макс Дамур - Так, вантажівка дуже надійна. У цьому мене переконала його відмінна курсова стійкість. Більш того, я не відчуваю різниці при управлінні завантаженим і порожнім автомобілем. Функція автоматичного включення фар при в'їзді в тунель або у вечірній час забезпечує додаткове відчуття безпеки і спокою за кермом. Стоянкове гальмо легко вмикається, а відключається автоматично при включенні передачі.
Як Ви оцінюєте рівень комфорту автомобіля?
Макс Дамур - Компанія Renault Trucks створила цей вантажний автомобіль з турботою про водія, це відчувається в ергономіці кабіни. Різні керуючі клавіші згруповані разом і розташовані в зручних місцях. Кабіна зі спальним місцем дуже простора і містка, а завдяки висоті вантажівки оглядовість з кабіни чудова. Що стосується силового агрегату, то двигун DTi 13 потужністю 520 л. с. працює дуже тихо як при русі, так і під час роботи крана. Це робить водіння набагато простіше і менш виснажливим. Наявність регулятора і обмежувача швидкості також позитивно позначається на загальному рівні комфорту. Здається, що знаходишся за кермом легкового автомобіля!
К520: ЧУДОВА МАНЕВРЕНІСТЬ
«Модель К520 притягує погляди. Багато жителів острова були настільки вражені цим вантажним автомобілем, що прозвали його «Трансформером»: він нагадав їм про однойменний фільм, в якому автомобілі перетворювалися в роботів», - розповідає Макс. Говорячи про цей новий 32-тонний вантажний автомобіль оснащений платформою і краном, варто відзначити значні поліпшення, що дозволяють йому працювати на нерівних, кам'янистих і нерідко затоплених водою дорогах, що зустрічаються на острові Реюньйон. В першу чергу Макс високо оцінив міцність сталевого бамперу і шасі автомобіля. «Він надійніший в порівнянні з двома нашими вантажівками інших виробників», - зазначив Макс. Крім цього, не дивлячись на значну довжину - 10,5 м, - вантажівка відрізняється чудовою маневреністю. «Це дозволяє нам з комфортом пересуватися по складній місцевості, оскільки паливний бак розташований високо, а підвіска працює відмінно. Радіус розвороту також вражає. К520 набагато простіше в маневруванні в порівнянні з іншими нашим вантажівками, на 2 м коротшим. Також я не відчуваю жодних проблем на крутому спуску по дорозі до мого дому, на півночі острова», - з ентузіазмом зазначив Макс.
ДОДАТКОВА ПОТУЖНІСТЬ ДЛЯ РОБОТИ В СКЛАДНИХ СИТУАЦІЯХ
На особливу увагу заслуговує двигун моделі К520. Силовий агрегат DTi 13 демонструє прекрасну роботу на схилах, а додаткова потужність у позашляховому режимі забезпечує додаткову тягу, що допомагає впоратися зі складною дорожньою ситуацією. За словами Макса Даму, цей режим дозволяє перевозити важкі вантажі, послідовно підвищуючи оберти двигуна і при цьому запобігаючи пробуксовку задніх коліс.