Ласкаво просимо до Renault Trucks
Відгук
RENAULT TRUCKS СЕРІЇ K - ЛИТВА - VILNIAUS REGIONO KELIAI
Будівництво та добувна галузь
Jun. 6 2021
Компанія із обслуговування доріг загального користування в районі Вільнюса займається прибиранням снігу та розсипанням солі на місцевих шляхах, щоб зробити їх безпечними для автомобілів, що користуються ними. Сауліс Батвінскас, головний механік компанії, перераховуєпереваги, які мають автомобілі Renault Trucks серії K, обладнані снігоприбиральними відвалами.
КОМПАНІЯ VILNIAUS REGIONO KELIAI
Рік заснування: 1990
Кількість працівників: 300
Кількість вантажівок із самоскидним кузовом, в тому числі 1 Renault Trucks серії K та 8 Renault Kerax: 32
Загальна довжина доріг із твердим покриттям, обслуговуванням яких займається компанія: 2000 км
Чому Ви обрали Renault Trucks серії K?
Сауліс Батвінскас — Ми склали список наших вимог, і тендер показав, що найкращим чином їх задовольняє Renault Trucks серії K. Ця машина ідеально адаптована до складнощів, з якими нам доводиться стикатись, і є саме тим, що ми шукали: мова, звичайно, йде і про помірне споживання пального, але, перш за все, для нас важлива висока витривалість, яка дозволяє успішно протистояти перепадам температур та корозії.
Які особливості цієї моделі є найбільш корисними?
С.Б.: Потужність двигуна та високі характеристики гальмівної системи. Автомобіль має цілковито захищені барабанні гальма. Вони надзвичайно корисні та ефективні при роботі влітку в кар’єрах та взимку на дорогах. Автомобіль також може пересуватись із низькими швидкостями. Така особливість справді дуже цінна взимку, коли ми займаємось розсипанням солі, оскільки ця операція вимагає повільної їзди.
5% |
Економія пального вантажівкою Renault Trucks серії K у порівнянні із іншими машинами в автопарку компанії. |
Чи є перевагою рівень споживання пального цим автомобілем?
С.Б.: Наші машини зазвичай споживають багато пального через важкі вантажі, які вони перевозять. Renault Trucks серії K споживає на 5% менше пального, ніж інші наші автомобілі. Його бак вміщує близько 350 літрів, що дозволяє вантажівці проїхати 500-600 кілометрів.
В яких умовах працюють Ваші автомобілі?
С.Б.: Ці умови були описані у наших технічних вимогах: вантажні автомобілі повинні бути здатними працювати при температурах від – 40° до + 40°C. Цієї зими, незважаючи на суворі морози, коли температура опускалась до – 30°, наші вантажівки Renault Trucks не мали жодних проблем із запуском двигуна. Серед інших переваг Renault Trucks серії K можна назвати його стальний бампер та надійний захист усіх важливих елементів та систем вантажівки.
Яке обладнання допомагає водіям у роботі?
С.Б.: Форма дзеркал заднього виду забезпечує дуже широкий огляд, а бокові дзеркала добре захищені від снігу та бризок. Колеса, що вписані в обводи автомобіля, не розбризкують бруд по боках. Що стосується комфортності кабіни, Renault Trucks продумала усе, що можливе. Висота та положення спинки крісел із обігрівом є регульованими. Наші водії, зокрема, цінують просторість кабіни. Це надзвичайно зручно, особливо, коли їм потрібно везти із собою ящик з інструментами для роботи.
ТОЧКА ЗОРУ
Рікардас Касперавічус, водій Renault Trucks серії K.
Вид роботи, яку виконує 36-річний Рікардас Касперавічус, великою мірою залежить від погодних умов. Прибираючи сніг чи розсипаючи сіль, виходячи на роботу вночі та у години пік, він працює на одній із головних доріг, яка веде із Тракая, невеликого історичного міста, до Вільнюса, що знаходиться у 30 кілометрах від нього.
Рікардас став працівником компанії 15 років тому. Він каже: «Водити Renault Trucks серії K – справжнє задоволення, все так тихо, і немає жодних вібрацій». Цієї зими в Литві різко знизилась температура, країну накрили потужні снігопади. Рікардас вважає, що Renault Trucks серії K ідеально підходить до тієї ділянки дороги, за якою він наглядає.
«Можна завантажити до 11 т. солі або піску – більше, ніж у інших вантажівок», – пояснює він. Низький рівень споживання пального є ще однією ключовою перевагою Renault Trucks серії K. Не знаючи точних цифр, Рікардас часто бачить, що автомобіль повертається, виконавши завдання, із більш ніж наполовину повним паливним баком. Вантажівки також можна обладнати двома снігоприбиральними відвалами, що особливо зручно для роботи у місті.
«Ці автомобілі допомагають нам впоратись із більшими обсягами робіт за менший час. Раніше, щоб виконати те, що я зараз можу зробити сам, потрібні були дві машини», – підкреслює Рікардас. Однак, швидкість обов’язково повинна доповнюватись безпекою, особливо за несприятливих зимових погодних умов. Водій мусить бути дуже обережним при одночасній роботі із передніми та боковими відвалами. Йому слід робити одразу декілька речей: стежити за дорогою, перевіряти ефективність прибирання снігу та контролювати процес розсипання солі. Все це вимагає великої концентрації уваги. «Потрібно бути дуже обережним; за всім слід
стежити у дзеркала заднього виду», - пояснює водій. Оскільки Тракай – це сільськогосподарський та лісистий район, Рікардасу інколи доводиться стикатися із пересіченою місцевістю, де він може застрягнути. За таких умов, дуже корисним є блокування диференціала. «Коли нам потрібно їздити полями, задні колеса починають пробуксовувати. Однак, блокування диференціала полегшує нашу задачу. Використання цієї системи допомагає іншій ведучій осі досягти зчеплення із дорогою, і автомобіль може рухатись вперед набагато легше», - каже водій