Ласкаво просимо до Renault Trucks
Розповідь
ДИЗАЙН
Feb. 11 2021
ДИЗАЙН, СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ЕКОНОМІЇ ПАЛИВА
Renault Trucks передбачає майбутнє, розділяючи з усіма своїми клієнтами концепцію сміливого авангардного дизайну та надаючи в їх розпорядження усі найсучасніші технічні нововведення.
В рамках міжнародного салону IAA, що відбувся у вересні 2012 р. у Ганновері, компанія Renault Trucks презентувала свою промислову розробку на базі магістральної вантажівки, кожна деталь якого забезпечує економію палива. У цьому автомобілі, який став довгостроковим об’єктом конструкторських розробок в області економії палива, ідеально поєдналися благородні матеріали, посилені аеродинамічні характеристики та інноваційні технології.
“Робота навколо CX/03 – це розробка промислової конструкції, а не пошуки стилю”, – зазначає Ерве Бертран, директор з дизайну компанії Renault Trucks. Цей автомобіль віднесено до лінії попередніх робіт та конструкторського пошуку в області Optifuel Lab. “Він призначений для втілення самої ідеї компанії Renault Trucks економії палива, – пояснює Ерве Бертран, – та її наслідування у довгострокових майбутніх пошуках.” Саме тому кожен елемент автомобіля виконує свою функцію, зумовлену відповідними аеродинамічними характеристиками та високою ефективністю.
СТИЛЬ РОБОТИ RENAULT TRUCKS - ВРАХУВАННЯ У КОНЦЕПЦІЇ ВАНТАЖІВОК УСІХ МАЙБУТНІХ ПОБАЖАНЬ КЛІЄНТІВ
Міць і виразність ліній, динамізм форм, сила та індивідуальність, експресивний стиль - дизайн гами Renault Trucks дає кожному автомобілю свій виразний характер. Відмінний зовнішній вигляд забезпечує успіх Renault Trucks на усіх континентах.
СТВОРИТИ ДИЗАЙН - ЦЕ СПРОЕКТУВАТИ МАЙБУТНІ ПОБАЖАННЯ ТА СМАКИ СВОЇХ КЛІЄНТІВ
Створювати вантажні автомобілі майбутнього - це завдання, що передбачає тісне співробітництво між дизайнерами, інженерами та виробництвом. Від ескізів до пілотного проекту, численні креслення дизайнерів Рено Тракс проходять ретельний відбір в рамках вибору нових концепцій автомобіля Мова не йде про те, щоб просто малювати футуристичні вантажівки, а ретельно опрацювати зовнішнє та внутрішнє виконання, спрямованість концепції, виконання елементів, що відкриваються (дверей, скла, люків, що піднімаються та опускаються …), а також інших частин автомобіля, з огляду на технічні аспекти і новинки, які й створять майбутню цінність модернізованого вантажного автомобіля.
ЛЕГЕНДАРНИЙ РОМБ
Найважливіший чинник іміджу - дизайн - являє собою головний елемент ідентифікації кожного автомобіля Renault Trucks; стиль вантажівок, який відображає, з одного боку, їх призначення, з іншого боку - вносить істотний вклад у створення іміджу наших клієнтів. Символом компанії є ромб - емблема якості, синонім творчих здібностей французької марки в усьому світі. Логотип Renault Trucks тісно пов’язаний із цінностями, що сповідує компанія: «Дизайн, який говорить про нововведення, теплоту та ефективність».