Новини

Декарбонізація

Електричний транспорт

3min
Декарбонізація
Декарбонізація

Декарбонізація

Декарбонізація: Renault Trucks активізує свої зусилля, електрифікуючи свою внутрішню логістику

Як ключовий гравець у сфері декарбонізації транспорту, Renault Trucks продовжує реалізовувати власні ініціативи, електрифікуючи внутрішні логістичні потоки. Перший етап цього проєкту передбачає електрифікацію перевезення осей між заводами в Ліоні та Бур-ан-Брессі. Відстань у 450 000 км між двома виробничими майданчиками компанії-перевізники Dupessey & Co та Transports Chazot щороку долатимуть за допомогою п'яти електромобілів Renault Truck E-Tech T повною масою автопоїзда 44 тонни.

«Застосовуємо рішення, які ми пропонуємо нашим клієнтам, тут – в Renault Trucks». Саме так компанія Renault Trucks могла б охарактеризувати свій підхід до електрифікації логістики, який вже декілька днів як було впроваджено та успішно функціонує.

Завдяки випуску електричного 44-тонного вантажного автомобіля, який знаменує собою реальний крок вперед у міжрегіональній та середньомагістральній електричній дистрибуції, французький виробник вирішив перейти на тягачі Renault Trucks E-Tech T 4x2 для постачання товарів на завод у Бур-ан-Брессі.

З практичної точки зору, для виконання цього завдання протягом наступних шести років було обрано двох партнерів-перевізників, а саме: групу Dupessey&Co та компанію Transports Chazot.

П'ять електричних вантажівок, кожна з яких завантажена 22 тоннами обладнання, здійснюватимуть по два рейси в день в обидва кінці (360 км), щоб доставити осі, виготовлені на заводі в Ліоні, на завод в Бур-ан-Брессі, де відбувається складання великовантажних вантажівок.

Залежно від потоку товарів, кількість рейсів може бути збільшено: за один день в дорозі може перебувати до семи вантажівок. Вантажівки потребуватимуть проміжної підзарядки протягом 45-50 хвилин один раз на день на майданчику в Ліоні, де спеціально для цього було облаштовано зарядну станцію. Автомобілі також заряджатимуться щовечора в депо обох перевізників.

Електрифікація логістики дасть змогу подолати 440 000 кілометрів на електромобілях, заощаджуючи 375 тонн CO2 щороку.

Застосування в Renault Trucks низьковуглецевих рішень і методів, що пропонуються клієнтам

Виробник поставив собі за мету бути взірцем для гравців галузі та своїх клієнтів, застосовуючи рішення з низьковуглецевої мобільності, які він пропонує їм, у своїй власній діяльності.

Перш ніж електрифікувати свої логістичні потоки між Ліоном і Бур-ан-Брессом, необхідно було вивчити економічну обґрунтованість проєкту. Для цього команда Renault Trucks використовувала те саме програмне забезпечення, що і її клієнти, а саме Range Simulator. Воно розраховує, де, коли і як довго потрібне буде заряджання, на основі чотирьох основних параметрів: використання вантажівки, її навантаження та оснащення, зовнішня температура і рельєф місцевості.

Після завершення аналізу було визначено необхідне розташування зарядних станцій, щоб забезпечити їх оптимальне використання. В результаті, на майданчику в Сен-Прі було встановлено два термінали потужністю 360 кВт (кожен з 2 зарядними точками) для забезпечення проміжного заряджання різних вантажівок в оптимальних умовах.

«Ми довго і наполегливо працювали над електрифікацією цього першого логістичного маршруту, обравши осі між Ліоном і Бур-ан-Бресс, оскільки цей потік є символічним для бізнесу Renault Trucks, з дуже високими операційними обмеженнями, особливо з точки зору продуктивності і точності. Запуск цього проєкту є ще однією ілюстрацією нашого досвіду в галузі декарбонізації мобільності», – пояснив Бруно Блін, президент Renault Trucks. Тут, у Renault Trucks, подібні проєкти допомагають нам створювати нову транспортну модель. Наша мета до 2030 року – електрифікувати нашу логістику у величезних масштабах, щоб усі перевезення між нашими виробничими майданчиками здійснювалися за допомогою електромобілів».

Наразі Renault Trucks працює над електрифікацією близько десятка інших логістичних потоків, які мають запрацювати в найближчі місяці та роки, зокрема завдяки системі релейних транспортних засобів, що дасть змогу використовувати електричні вантажівки на все більших відстанях.

 

Set canonical URL
Off