Новини

НОВИЙ ДИЗАЙН ПІД ЗНАКОМ ЕФЕКТИВНОСТІ

Магістральні перевезення

5min
DESIGN

ПЕРШІ ЕСКІЗИ ДИЗАЙНУ НОВОГО МОДЕЛЬНОГО РЯДУ РЕНО ТРАКС БУЛИ СТВОРЕНІ БІЛЬШЕ ШЕСТИ РОКІВ ТОМУ ГРУПОЮ ДИЗАЙНЕРІВ КОНСТРУКТОРСЬКОГО ЦЕНТРУ КОМПАНІЇ РЕНО ТРАКС ПІД КЕРІВНИЦТВОМ ЕРВЕ БЕРТРАН. ЗА КІЛЬКА ТИЖНІВ ДО ФІНАЛЬНОГО ПОКАЗУ ВІН ПОВЕРТАЄТЬСЯ ДО ВИТОКІВ ДИЗАЙНУ НОВИХ ВАНТАЖІВОК, НАРОДЖУВАНОГО ПІД ЗНАКОМ ЕФЕКТИВНОСТІ

Концепція дизайну нового модельного ряду Рено Тракс визначилася три роки тому, але перші ескізи датуються ще 2006 роком. На самому початку директор з дизайну Ерве БЕРТРАН зі своєю командою надихнулися тодішніми віяннями автомобільного світу. «Результат виявився для нас незадовільним», - скаже він пізніше, - «циклічність функціонування виробництва легкових автомобілів дуже коротка, я б навіть сказав - дуже коротка. Ми ж хотіли отримати силует, який був би більш постійним і не старіючим від віянь моди». Тим більше, що в умах дизайнерів зміцнилося поняття інструменту по відношенню до вантажного автомобілю: насправді, що таке вантажний автомобіль, якщо не інструмент в руках перевізників, покликаний забезпечувати найбільш ефективне виконання останніми своїх завдань? «У давнину ремісники ототожнювалися з тими інструментами, які вони використовували в своїй діяльності», - говорить Ерве БЕРТРАН, - «саме ці інструменти дозволяли їм виконувати свою роботу. У першу чергу, ці інструменти повинні бути функціональними, але в той же час красивими і представляти цінність для своїх власників. Саме цей дух ми хотіли втілити в обрисах новостворюваних моделей нової лінійки Рено Тракс: запропонувати нашим клієнтам вантажівки, які повинні сприйматися як ефективні інструменти, що дозволяють їм найбільш оптимально і якісно вирішувати поставлені перед ними завдання».

З цього моменту група дизайнерів шукала натхнення в різних галузях виробництва або в продукції, які символізують собою таке поняття інструменту та ефективності. Серед джерел натхнення можна назвати фотоапарат Leica®, який знайшов загальне визнання серед професіоналів за свою надійність і ефективність, при цьому в його дизайні немає ні натяку на химерність, одна лише функціональність, покликана робити найкращі знімки. Інший приклад: Opinel ®. Цей легендарний ніж з неперевершеною простотою дизайну, покликаний уособлювати функціональне призначення предмета, але при цьому чарує чистотою своїх форм. Дизайнери черпали натхнення і в світі мотоциклів, зокрема в його легендарних представниках епохи 50-х: «Шасі й бензобак на цих мотоциклах були неприкриті і призначалися виключно для виконання своєї основної функції», - підкреслює Ерве БЕРТРАН, - «мова їх форм здатна набути нового звучання в світі вантажних автомобілів. Його ноти будуть впізнавані в остаточному силуеті дизайну наших нових вантажівок».

У сфері вантажних автомобілів поняття ефективності нерозривно пов'язане з економічністю споживання палива. Першопроходець і лідер в даній галузі з моделлю Premium Route і пропонованими програмами Optifuel Solutions, компанія Рено Тракс має намір утримати свої лідерські позиції з переходом на стандарт Євро VI. Виходячи з цього, споживання палива було одним з основних пунктів технічного завдання для розробників нового модельного ряду. За словами Ерве Бертран: «Розробка нової вантажівки, покликаної стати найбільш ефективним інструментом, полягає, з точки зору дизайну, в розробці кабіни, коефіцієнт Сх (ковзання повітря) якої буде найвищим з можливих». Корпус кабіни характерного для Рено Тракс білого кольору спочатку розроблявся з урахуванням цього завдання. Конструктори прийняли рішення збільшити нахил лобового скла і задати найбільш оптимальний кут для поліпшення врізання в повітря. Бічні виступи кабіни та профільовані фари також сприяють зниженню споживання палива. Всі обрані опції були затверджені або відхилені після проведення випробувань в аеродинамічній трубі. «Наша мета полягала в тому, щоб створити вантажівку, що буде економічна як Premium Route, і така ж престижна як Magnum», - підсумував Ерве БЕРТРАН і не приховуючи свого задоволення додає, - «і я вважаю, що ми маємо повне право заявити, що нам це вдалося!».

Внутрішнє компонування кабіни було повністю переосмислене і розділене на два окремі простори: перша частина призначена для управління і друга для відпочинку. Необхідно мати на увазі що, водіння як таке, це лише половина того часу, який водій проводить в автомобілі. Решту часу він спить, їсть, п'є або розмовляє по телефону! За образом зовнішнього дизайну, покликаного залишатися актуальним з плином часу, внутрішній дизайн був розроблений в тому ж дусі: «Оскільки водій проводить багато часу в своєму автомобілі, для нас було важливо запропонувати йому внутрішню компоновку та устаткування у такому колірному виконанні, яке йому не набридне з часом», підкреслив директор з дизайну. «Тому ми виконали дизайн в основному у відтінках чорного і сірого, які не втомлюють очі, і створили внутрішню атмосферу із застосуванням світильників LED, що є абсолютним нововведенням у світі вантажних автомобілів». Дизайн вантажних автомобілів нового модельного ряду компанії Рено Тракс повністю відображає їх сутність: це інструменти, призначені для найбільш ефективного виконання покладеного завдання. Вони не ховаються за пихатими лініями. Ці автомобілі відповідають своєму статусу і своїй місії. За словами Ерве Бертран: «Ми розробили дизайн цих машин з бажанням втілити в ньому вираз гордості, гордості у того, хто ними керує, кому вони належать, гордості від використання ефективного та надійного інструменту, покликаного бездоганно виконувати свое важливе для суспільства завдання щодо перевезення товарів і вантажів».

Новий модельний ряд Рено Тракс буде представлений 11 червня 2013 в Ліоні. Дивіться пряму трансляцію презентації на офіційному сайті компанії www.renault-trucks.com

Set canonical URL
Off