Новини

RENAULT TRUCKS: НОВА ДЕМОНСТРАЦІЙНА ВАНТАЖІВКА ІЗ ЗНИЖЕНИМ РІВНЕМ СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДІВ CO2

Магістральні перевезення

3min
falcon

Зниження споживання пального є ключовою задачею при розробці вантажівок Renault Trucks, які повинні бути основними джерелами прибутку для перевізників. Паралельно із проектами Optifuel Lab 1 та Optifuel Lab 2, а також відносно нещодавно запущеним Urban Lab 2 (розвізні автомобілі), Renault Trucks зараз займається створенням нового експериментального автопоїзда, який має споживати на 13% менше пального, ніж стандартна вантажівка Renault Trucks серії T.

Проект FALCON (Flexible & Aerodynamic Truck for Low CONsumption; в перекладі: гнучка та аеродинамічно досконала вантажівка для низького споживання пального) очолюється Renault Trucks у партнерстві із консорціумом, що складається із Faurecia, Michelin, Total, Fruehauf, Wezzoo, Benomad, Styl'Monde, Polyrim, Enogia, IFPEN, École Сentrale de Lyon (LMFA) та IFSTTAR (LTE; LESCOT). Проекту надається державна фінансова підтримка через фонд FUI.

Головна мета технічних розробок полягає у досягненні максимальної окупності інвестицій клієнта протягом двох років за нормальних умов експлуатації, із розрахунком на початок серійного виробництва у середньостроковій перспективі. Основна увага приділяється оптимізації аеродинамічних характеристик автопоїзда, використанню шин із низьким опором коченню, а також функціям прогнозованого енергоощадного водіння і управління споживанням пального. Нові технології також включають покращену трансмісію, в якій використовується заснована на циклі Ренкіна система рекуперації тепла нового покоління, і мастильні матеріали із оптимізованою формулою. Всі ці інновації, за винятком системи Ренкіна, повинні бути інтегровані у демонстраційний автомобіль, який пройде випробування в реальних умовах експлуатації в кінці 2018 р.

Проект Falcon, який повинен завершитись у 2020 р., дає у розпорядження Renault Trucks нову лабораторію на колесах, що дозволить не лише оцінити практичну придатність технологій, спрямованих на подальше зменшення споживання пального сідловими тягачами, але й підготуватись до виконання вимог майбутніх норм ЄС щодо викидів CO2 великовантажними автомобілями, а також об’єму двигунів, розмірів вантажівок та характеристик шин.

Set canonical URL
Off