Ласкаво просимо до Renault Trucks
Press release
В умовах екстремальних фінських холодів Renault Trucks E-Tech T Diamond Echo кидає виклик традиційним уявленням
Електричний транспорт
Dec. 16 2024
В умовах екстремальних фінських холодів Renault Trucks E-Tech T Diamond Echo кидає виклик традиційним уявленням
В умовах екстремальних фінських холодів Renault Trucks E-Tech T Diamond Echo кидає виклик традиційним уявленням
Проїхавши 23 000 кілометрів Європою, електролюмінесцентна вантажівка Diamond Echo від компанії Renault Trucks завершила своє роуд-шоу у фінській Лапландії. Цей фінальний етап, що проходив при температурі до -19°C, продемонстрував надійність електричних вантажівок навіть в екстремальних зимових умовах.
З моменту залишення штаб-квартири виробника в Ліоні в квітні минулого року електрична та електролюмінесцентна вантажівка Renault Trucks E-Tech Diamond Echo подолала 23 000 кілометрів по Європі. Вона проїхала Францією, Нідерландами, Великою Британією, Іспанією, Швейцарією, Бельгією та Німеччиною, долаючи щодня до 700 км завдяки оптимізованому регулюванню проміжної підзарядки. Найдовша відстань, яку подолав автомобіль Renault Trucks E-Tech T на одному заряді, склала 360 км, під час однієї поїздки між Швейцарією та Німеччиною.
Для завершального етапу роуд-шоу автомобіль Renault Trucks E-Tech Diamond Echo вирушив до Фінляндії в грудні 2024 року, щоб продемонструвати експлуатаційні характеристики електричних вантажівок у суворих кліматичних умовах. Після прибуття до Фінляндії Renault Trucks E-Tech T Diamond Echo подолав 1600 кілометрів між Гельсінкі та Рованіємі в Лапландії, включаючи 250-кілометровий етап на одній зарядці та день, що досяг кульмінації, – 700 кілометрів з двома проміжними зарядками. Ця поїздка допомогла розвіяти низку упереджених уявлень щодо ефективності роботи електромобілів в умовах екстремальних морозів.
Переконливі результати в умовах екстремальних температур
«Випробування, проведені у Фінляндії, підтвердили, що електричні вантажівки залишаються цілком працездатними навіть у суворих зимових умовах», – відзначив Режіс П'єррелль (Régis Pierrelle), директор з експлуатації електромобілів компанії Renault Trucks. «Всупереч поширеній думці ми не зіткнулися з жодними проблемами, що стосувалися дальності пробігу, доступності зарядки або часу зарядки. Обігрів кабіни не мав значного впливу на дальність пробігу, багато в чому завдяки розробленій компанією Renault Trucks системі запрограмованого передпускового підігріву, що оптимізує споживання енергії».
У цих суворих кліматичних умовах, коли температура опускалася до -19°C, електрична вантажівка зберігала характеристики, які можна порівняти з дизельними вантажівками. Холод спричинив незначне збільшення споживання енергії (від 10 до 15%), в основному через загальні фактори, які стосуються всіх типів силових агрегатів, такі як аеродинаміка та використання зимових шин.
«Один з наших клієнтів у Фінляндії навіть розповів нам, що минулої зими в день при -30°C єдиною вантажівкою в його автопарку, яка завелася, була електрична модель Renault Trucks. Дизельні вантажівки були зупинені через кристалізацію палива AdBlue», – додав Режіс П'єррелль. Це ще один доказ надійності електричних вантажівок в умовах екстремального холоду.
Цим фінальним етапом компанія Renault Trucks завершує рік практичних демонстрацій працездатності та надійності своїх електричних транспортних засобів.