Ласкаво просимо до Renault Trucks
Новини
ДО 10% ЕКОНОМІЇ ПАЛЬНОГО ЗАВДЯКИ НОВОМУ ПОКОЛІННЮ ДВИГУНІВ RENAULT TRUCKS
Магістральні перевезення
Nov. 25 2021
Renault Trucks впроваджує рішення щодо зниження витрати пального та викидів CO2. Виробник оснащує свої вантажівки серій T, T High, C і K новими двигунами DE11 і DE13. У поєднанні з інтеграцією таких прогресивних технологій, як Turbo Compound, і спеціалізованими послугами можна досягти зниження витрати пального до 10%.
У 2021 році компанія Renault Trucks внесла значні зміни у вантажівки серій T, T High, C і K з точки зору дизайну, зручності керування і комфорту в кабіні. Виробник продовжує цю еволюцію, представляючи нові двигуни Євро 6 Step E, DE11 і DE13 об’ємом 11 і 13 літрів, які, в поєднанні з інтеграцією нових технологій і спеціалізованих послуг, забезпечують економію пального до 10% порівняно з попереднім поколінням двигунів Renault Trucks.
Оптимальна ефективність нових двигунів DE11 і DE13
Нове покоління двигунів Renault Trucks Євро 6 Step E, DE11 і DE13 включає у себе нові технології, які дозволяють значно знизити витрату пального та викиди CO2.
Для поліпшення процесу згоряння пального в двигунах DE11 і DE13 використовується запатентована технологія Wave Piston. Спрямовуючи полум'я всередину камери згорання, це рішення надає змогу краще використовувати доступний кисень а, отже, забезпечувати краще згоряння. Двигуни також оснащені новими інжекторами з підвищеною точністю, які адаптовані до нового процесу згоряння.
Для підвищення ефективності компанія Renault Trucks також зосередилася на зниженні втрат від тертя: було повністю перероблено шатуни, поршні та колінчастий вал й оптимізовано контроль картерних газів. Також було розроблено новий високопродуктивний турбокомпресор з кульковими підшипниками та поліпшеним часом відгуку і масляний насос зі змінною витратою у поєднанні з оливою низької в’язкості.
І наостанок: Renault Trucks вирішила використовувати оптимізовану систему нейтралізації вихлопних газів і новий блок керування двигуном.
Технологія Turbo Compound для збільшення потужності та економічності двигуна
Для досягнення оптимальної продуктивності на вантажівки Renault Trucks серій T, T High і C за окремим замовленням може установлюватися двигун DE13 TC з технологією Turbo Compound, яка забезпечує значну економію пального без шкоди для маневреності та швидкості перевезення вантажів.
Додаткова турбіна, розташована за турбокомпресором, перетворює залишкову енергію, що міститься у відпрацьованих газах, на механічну енергію і передає її на колінчастий вал у вигляді додаткового крутного моменту двигуна.
Таким чином, технологія Turbo Compound надає змогу досягати вищого крутного моменту на нижчих обертах двигуна. На автомагістралі, в режимі круїз-контролю і під час руху вгору можна підтримувати постійну швидкість без необхідності перемикання на нижчу передачу.
Нова коробка передач для ще швидшого перемикання передач
Вантажівки оснащені коробкою передач Optidriver нового покоління, яка містить новий обчислювач, нове програмне забезпечення для керування і новий привід зчеплення для більш плавного та швидкого перемикання передач.
Удосконалене програмне забезпечення та послуги для повного контролю витрати пального
Для ще більшої економії пального Renault Trucks також обрала рішення Smart Torque Control, яке максимально збільшує час перебування в зоні з найкращою ефективністю двигуна без шкоди для маневреності.
Renault Trucks також продовжує вдосконалювати предиктивний круїз-контроль Optivision, в якому використовується рельєф дороги для оптимізації перемикання передач і підвищення економії пального.
Виробник також пропонує рішення з моніторингу та зменшення витрати пального і викидів CO2 їхніми автопарками. Програмне забезпечення для керування автопарком Optifleet (модуль Check) відстежує витрату пального кожної вантажівки й аналізує стиль керування, щоб визначити сфери, в яких можна вжити заходів для зниження витрати пального. Крім того, компанія Renault Trucks розробила повну програму навчання з принципів раціонального керування, щоб ефективно контролювати витрату пального.