Ласкаво просимо до Renault Trucks
Новини
RENAULT TRUCKS СТВОРЮЄ ВЛАСНЕ ПІДПРИЄМСТВО З РОЗБИРАННЯ СТАРИХ ВАНТАЖІВОК ТА ПЕРЕОБКИ ВЖИВАНИХ ЗАПЧАСТИН
Вантажівки з пробігом
Aug. 31 2022
З метою зменшення використання природних ресурсів та впливу своїх вантажівок на навколишнє середовище, Renault Trucks переводить свою промислову діяльність на засади циркулярної економіки. Завод вживаних запчастин Renault Trucks є логічним наступним кроком після операцій з перепрофілювання та відновлення вживаних вантажівок, проведених відповідно на заводі вживаних вантажівок у Бург-ан-Бресі та на заводі в Ліможі. На цьому промисловому об'єкті, розташованому у Венісьє, вантажівки бренду розбиратимуть, а їхні деталі використовуватимуть повторно.
Протягом останніх п'яти років компанія Renault Trucks інвестувала в циркулярну економіку, застосовуючи триєдиний підхід, який полягає в регенерації, перепрофілюванні та переробці вживаних вантажівок.
Компанія Renault Trucks реалізує численні ініціативи, спрямовані на подовження терміну служби вантажівок, які вона продає. Наприклад, вживані вантажівки відновлюються відповідно до жорстких промислових процесів на заводі вживаних вантажівок, транспортні засоби оновлюються за допомогою новітніх технологій у відновлювальному центрі в Ліоні, а на продаж виставляються вживані моделі спеціальних серій.
Продовжуючи реалізацію свого плану, виробник оголосив про створення заводу вживаних запчастин - промислового майданчика, повністю орієнтованого на переробку вантажівок і повторне використання вилучених з них деталей і матеріалів. Ініціатива була підкріплена попереднім техніко-економічним обґрунтуванням, проведеним у 2020 році компанією Renault Trucks у партнерстві зі спеціалізованою компанією Indra Automobile Recycling та Французьким агентством з управління навколишнім середовищем та енергоефективністю ADEME.
На заводі вживаних запчастин переробляють вантажівки з вичерпаним терміном експлуатації
Компанія Renault Trucks, яка оголосила про свої плани з переробки відпрацьованих вантажівок і повторного використання їхніх запчастин, відкриває спеціальний завод в самому центрі свого виробничого комплексу у Ліон-Венісьє.
Завод площею 3 000 м2 , побудований якомога ближче до логістичного центру, перероблятиме вживані вантажівки Renault Trucks з великим пробігом, а також деякі деталі, які ще мають значний потенціал для повторного використання. Автомобілі Renault Trucks та їхні компоненти розраховані на пробіг понад 1,5 мільйона кілометрів.
Вантажівки Renault, термін експлуатації яких закінчився, надходитимуть на завод вживаних запчастин, де їх розбиратимуть. Оператори демонтуватимуть компоненти, попередньо визначені як придатні для повторного використання (двигун, коробка передач, кабіна, паливний бак, бампери, дефлектори тощо).
Після вилучення деталей, призначених для повторного використання, інші компоненти спрямовуватимуться на переробку[1]. Рейлінги, приміром, розрізатимуть, а потім відправлятимуть до сусіднього ливарного цеху. Метал, добутий з деталей, використовуватимуть для виготовлення нової вантажівки.
Потім компоненти, призначені для повторного використання, перевіряють, очищають і маркують для внесення до переліку та відстеження. Ці вживані запчастини потім передаватимуть до найближчого магазину запасних частин Renault Trucks так само, як і нові запчастини.
Вживані запчастини від Renault Trucks: пропозиція вживаних запчастин від виробника
Як і нові запчастини, вживані запчастини, що продаються під маркою «Used Parts by Renault Trucks», будуть доступні дилерам на онлайн-маркетплейсі запчастин виробника. На ці вживані запчастини поширюється гарантія виробника, а коштуватимуть вони в середньому на 50-60 % дешевше, ніж нові.
Що стосується вживаних запчастин для своїх старих моделей, Renault Trucks продовжує співпрацювати з компанією Indra Automobile Recycling і запропонує своїй дилерській мережі низку запчастин, отриманих в результаті демонтажу, виконаного фахівцями з переробки.
З цією новою пропозицією компанія Renault Trucks продовжує свій рух у напрямку до вуглецевої нейтральності. Вона також вирішує проблему нестачі компонентів і сировини, яка впливає на галузь в цілому.
[1] Автомобілі Renault Trucks на 95 % придатні для вторинної переробки (згідно зі стандартом ISO 22628).