Новини

Серіал "The Good Move, Commitment to Decarbonisation"

#JoinTheGoodMove

Серіал "The Good Move, Commitment to Decarbonisation"
Серіал "The Good Move, Commitment to Decarbonisation"

Серіал "The Good Move, Commitment to Decarbonisation"

 

Серіал "The Good Move, Commitment to Decarbonisation" виробництва компанії Renault Trucks завоював три нагороди

Компанія Renault Trucks та агенція Alunites здобули у Франції дві номінації на премію в галузі комунікацій за проєкт "The Good Move, Committed to Decarbonisation" ("Хороший почин, спрямований на декарбонізацію"). Семисерійний документальний телесеріал, який досліджує проблеми зменшення вуглецевих викидів від вантажних автомобільних перевезень, щойно отримав срібну нагороду Grand Prix "Стратегії взаємодії з громадськістю" (Stratégies for Engagement Communication) у категорії "Бренд-комунікації" – Трансформація компанії та дві премії Top/Com: Золоте Гран-прі в номінації "Цифрова платформа корпоративного бізнесу" та Prix Spécial de l'Expression ("Особлива нагорода за майстерність викладу").

Оскільки понад 90% найважливіших товарів перевозяться автомобільним транспортом, вантажні перевезення залишаються важливими для функціонування наших країн. Водночас на вантажні автомобілі припадає 7% загального вуглецевого викиду Європейського Союзу, що становить серйозну проблему в боротьбі зі зміною клімату. Компанія Renault Trucks усвідомлює свою відповідальність і здійснює відповідні перетворення, щоб якомога швидше зменшити свої викиди вуглекислого газу в атмосферу.

В основі цих перетворень лежить інформаційна кампанія "Хороший почин, спрямований на декарбонізацію". Кожен із семи епізодів цього документального серіалу висвітлює виклики, з якими стикається транспортна галузь, і зусилля зацікавлених сторін, спрямовані на їх подолання.

Уперше вийшовши в ефір наприкінці 2023 року, телесеріал "The Good Move, Committed to Decarbonisation" отримав високу оцінку за свою прихильність і роль у підвищенні обізнаності про надзвичайну ситуацію щодо клімату. Компанія Renault Trucks та агенція Alunites стали володарями Гран-прі Срібна нагорода "Стратегії взаємодії з громадськістю" у категорії "Бренд-комунікації" – Трансформація компанії; і дві нагороди "Top/Com": Золоте Гран-прі в категорії "Цифрова платформа для корпоративного бізнесу" та Prix Spécial de l'Expression ("Особлива нагорода за майстерність викладу").

У проєкті "The Good Move, Committed to Decarbonisation" компанія Renault Trucks знайшла час, щоб поглиблено дослідити ці складні питання, зосередившись на восьмихвилинних епізодах. Документальний серіал дає можливість висловитися не тільки експертам Renault Trucks, а й широкому колу фахівців. Серед них Людовік Раванель (Ludovic Ravanel), геоморфолог – дослідник Національного центру наукових досліджень (CNRS), Жан Жюзель (Jean Jouzel), палеокліматолог і колишній віцеголова Міжурядової групи експертів зі зміни клімату (IPCC), Дженніфер Пейзер (Jennifer Peyser), Генеральний директор організації "Ініціативи з відповідального видобутку корисних копалин" (RMI), і Флоранс Туальє (Florence Toilier), інженер-дослідник Лабораторії економічного планування та економіки транспорту (LAET – ENTPE).

Пан Бруно Блін (Bruno Blin), Президент компанії Renault Trucks, також є головним героєм серіалу, поряд зі співробітником компанії. Він говорить відкрито, не намагаючись приховати чи прикрасити дійсність. “Оскільки ми більше не можемо задовольнятися маленькими кроками, компанія Renault Trucks взяла на себе зобов'язання щодо декарбонізації нашої галузі та збереження ресурсів, і вже здійснила багато конкретних заходів. Звісно, багато чого ще належить зробити. Саме цим я хотів поділитися і задокументувати в цьому циклі”.

 

 

Set canonical URL
Off